Najčastejšie otázky: Predbežné objednávky

Čo je predbežná objednávka?

Predbežná objednávka vám umožňuje rezervovať si produkt predtým, ako bude dostupný na trhu. Keď si predbežne objednáte produkt z obchodu Nikon Store, produkt budete mať rezervovaný a vďaka tomu môžete byť medzi prvými, kto získa produkt, keď bude v predaji.

Dajú sa predbežne objednať všetky produkty?

Nie, iba vybrané produkty sa dajú predbežne objednať. Na stránke takého produktu bude uvedené tlačidlo a text s opisom stavu dodávok, vďaka ktorému jednoducho zistíte, či je produkt možné predbežne objednať. Keď sa produkt s možnosťou predbežného objednania začne predávať, už nebude možné ho predbežne objednať.

Môžem na jednu objednávku zahrnúť produkty, ktoré sú na sklade, aj produkty na predbežnú objednávku?

Nie, produkty, ktoré sú na sklade, a produkty na predbežnú objednávku sa musia objednávať zvlášť. Rovnako aj rôzne produkty na predbežnú objednávku sa musia rezervovať zvlášť, nie na jednej objednávke.

Je to z toho dôvodu, že produkty na predbežnú objednávku môžu mať rozličný dátum začiatku predaja a zahrnutie produktov, ktoré nie sú na predbežnú objednávku, na jednu objednávku s produktmi na predbežnú objednávku môže mať za následok zdržanie celej objednávky. Preto je potrebné objednávať rôzne druhy produktov na predbežnú objednávku a dostupné produkty prostredníctvom samostatnej objednávky.

Ako zistím, či ste moju predbežnú objednávku prijali?

Po dokončení objednávky dostanete e-mail s potvrdením objednávky. Tento potvrdzujúci e-mail bude obsahovať opis produktu, ktorý ste si rezervovali. Produkt vám dodáme ihneď, ako bude na sklade. Ak ste si predbežne objednali/rezervovali produkt, avšak nedostali ste potvrdzujúci e-mail ani po 24 hodinách, kontaktujte, prosím, oddelenie služieb zákazníkom.

Môžem svoju objednávku zmeniť?

Ak chcete zmeniť údaje o doručení, prosím, kontaktujte oddelenie služieb zákazníkom. Ak objednávka ešte nebola odoslaná, náš personál vám pomôže. Majte však na pamäti, že platobné údaje zmeniť nemôžeme.

Dostanem oznámenie, keď bude moja objednávka pripravená?

Áno, dostanete e-mail s priloženou uhradenou faktúrou a číslom na sledovanie zásielky u prepravnej spoločnosti UPS. Objednávky sa obvykle odosielajú tesne pred dátumom začiatku predaja, takže svoj produkt môžete očakávať krátko po začatí predaja.

Je možné pri predbežnej objednávke použiť všetky platobné spôsoby?

Produkty možno v obchode Nikon Store predbežne objednať iba pri platbe kreditnou kartou. Akceptované karty sú Visa a MasterCard.

Kedy sa vykoná úhrada z mojej karty?

Úhrada bude z kreditnej karty stiahnutá až vtedy, keď bude objednávka pripravená na odoslanie.

Čo sa stane, ak pri vykonávaní úhrady z kreditnej karty zlyhá overenie?

Ak z nejakého dôvodu nebude možné z karty vykonať úhradu v čase, keď bude objednávka pripravená na odoslanie – napríklad ak vyprší platnosť karty, keď sa pokúsime vykonať úhradu – vaša objednávka bude zrušená. Ak vaša karta stratí platnosť pred dátumom, kedy bude vaša objednávka pripravená na odoslanie, kontaktujte, prosím, náš tím, aby sme mohli vašu objednávku zrušiť a vy si mohli vytvoriť novú rezerváciu produktu.

Ako môžem svoju objednávku zrušiť?

Zákazník, ktorý si rezervoval („predbežne objednal“) produkt z obchodu Nikon Store, môže kedykoľvek zaslať nášmu tímu e-mailom žiadosť o zrušenie objednávky, pokiaľ objednávka ešte nebola odoslaná. Ak chcete zrušiť objednávku, prosím kontaktujte zákaznícku podporu.

Keď bude objednávka odoslaná, už sa nebude dať zrušiť. Máte však možnosť vrátiť nechcený tovar do 14 dní odo dňa doručenia. Informácie o vrátení tovaru vám poskytne náš tím z oddelenia služieb zákazníkom, služba je bezplatná.



* including eco tax
Your previous queries:
No items found. Please try again.
ZB1 Rebate Credit Memo